شرایط و زمان ثبت نام مدارس شاهد

چهارشنبه 15 مرداد 1399
14:42
دانتل

ثبت نام مدارس شاهد برای تمامی پایه های ابتدایی ، متوسطه اول و دوم ، در دو مرحله ثبت نام موقت و ثبت نام قطعی انجام می شود. دارا بودن تمامی شرایط و رعایت آنها برای ثبت نام مدرسه شاهد الزامی است. شرایط ثبت نام به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می شود. شرایط عمومی مربوط به تمامی دانش آموزان شاهد و غیر شاهد و شرایط اختصاصی تنها مربوط به دانش آموزان شاهد می باشد. در ادامه به بررسی شرایط اختصاصی و زمان نام مدارس شاهد برای هر پایه به صورت جداگانه می پردازیم.

برای دریافت مشاوره در زمینه شرایط و زمان ثبت نام مدارس شاهد می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: شرایط و زمان ثبت نام مدارس شاهد

شرایط و زمان ثبت نام مدارس شاهد – شرایط اختصاصی دوره ابتدایی
در اینجا قصد داریم شرایط اختصاصی ثبت نام مدرسه شاهد مربوط دوره ابتدایی را توضیح دهیم. شرایط ثبت نام شاهد پایه اول ابتدایی ، دارا بودن شرایط عمومی و کسب امتیاز بالا برای ثبت نام می باشد. برای اطلاع از چگونگی امتیاز بندی داوطلبان برای ثبت نام ، مقاله امتیاز بندی ثبت نام مدارس شاهد را مطالعه کنید.

شرط ثبت نام برای پایه های دوم تا ششم ابتدایی ، کسب مقیاس خوب در تمامی دروس خرداد ماه است. این شرط برای کسانی که پایه اول خود را در مدارس شاهد گزرانده و قصد ادامه تحصیل در پایه های دوم تا ششم را دارند ، یکسان است.

زمان ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی مدارس شاهد ابتدای خرداد و زمان اعلام نتایج ابتدای تیرماه می باشد.


شرایط و زمان ثبت نام مدرسه شاهد – شرایط اختصاصی دوره متوسطه اول
زمان ثبت نام برای دانش آموزان دوره متوسطه اول هفته دوم و سوم تیرماه (7 الی 20 تیر) می باشد. ابتدای مرداد زمان اعلام نتایج نهایی این مدارس برای پایه دهم است. برای ثبت نام و اعلام نتایج می توانید به سایت saja.medu.ir مراجعه کنید. دانش آموزان پایه هفتم به بالا علاوه بر شرایط عمومی، برای ثبت نام در مدرسه شاهد باید دارای شرایط اختصاصی زیر باشند :

شرایط ثبت نام برای پایه هفتم ( دوره متوسطه اول ) کسب مقیاس “خیلی خوب” در تمامی دروس یا حداکثر در یک درس “خوب” و در سایر دروس “خیلی خوب” باشد. از فرزندان جانبازان 25 تا 49 درصد حداکثر دو نمره خوب هم پذیرفته می شود.

در پایه هشتم و نهم ( دوره اول متوسطه ) حداقل معدل 17 در نوبت دوم و حداقل نمره 16 در تمامی دروس است.

شرایط ثبت نام برای کسانی که پایه هفتم را در مدارس شاهد گزرانده و قصد ادامه تحصیل در پایه های هشتم و نهم را دارند کمی متفاوت است. شرایط ادامه تحصیل در پایه های هشتم و نهم ، کسب حداقل معدل 16 نوبت دوم و حداقل نمره 15 برای دروس ریاضیات ، علوم تجربی ، املا ، فارسی ، زبان عربی و زبان خارجی می باشد.


شرایط و زمان ثبت نام مدرسه شاهد – شرایط اختصاصی دوره متوسطه دوم
شرایط ثبت نام در دوره متوسطه دوم علاوه بر شرایط عمومی ، شامل معدل و نمرات سالانه دانش آموزان بعنوان شرایط اختصاصی است. زمان ثبت نام برای پایه دهم هفته دوم و سوم تیرماه (7 الی 20 تیر) می باشد. نیمه ی مرداد زمان اعلام نتایج نهایی مدرسه شاهد برای پایه دهم است. برای ثبت نام و اعلام نتایج می توانید به سایت saja.medu.ir مراجعه کنید.

شرایط ثبت نام برای پایه دهم (سال اول و دوم دوره متوسطه)، قبولی خرداد با معدل حداقل 16 و کسب نمره سالانه 14 در دروس رشته انتخابی درج شده در نمونه برگ هدایت تحصیلی می باشد.

شرایط ثبت نام مدرسه شاهد سال سوم (رشته های نظری) به این صورت است که باید بعلاوه قبولی خرداد، معدل کل 15 و نمره سالانه 14 در دروس اختصاصی رشته خود کسب کرده باشند.

شرایط ثبت نام برای سال آخر متوسطه هم مثل سال سوم است ، با این تفاوت که نمره سالانه باید بالای 15 در تمامی دروس باشد.

قابل توجه دانش آموزانی که پایه دهم را در مدرسه شاهد تحصیل کرده و قصد ادامه تحصیل در مدرسه شاهد دارند. شرایط ثبت نام برای این دسته از دانش آموزان ، کسب حداقل معدل کل 14 و نمره 13 در تمامی دروس اختصاصی رشته مربوطه می باشد.



برای دریافت مشاوره در زمینه شرایط و زمان ثبت نام مدارس شاهد می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: شرایط و زمان ثبت نام مدارس شاهد


[ بازدید : 220 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانتل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]