فرم ثبت نام تیزهوشان

سه شنبه 16 آذر 1400
22:36
دانتل

فرم ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ فرمی می باشد که متقاضیان آزمون تیزهوشان بایستی که برای نام نویسی در این آزمون نسبت به تکمیل آن اقدام کنند. هر ساله مرکز سنجش پذیرش استعداد های درخشان، فرصتی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد تا نسبت به ثبت نام اینترنتی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم اقدام کنند. یکی از مراحل نام نویسی در این آزمون تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان 1401 – 1402 می باشد که در ادامه به موارد قید شده در آن اشاره کرده ایم. برای اطلاع از زمان ثبت نام تیزهوشان 1401 کلیک کنید.

منبع: فرم ثبت نام تیزهوشان


بخوانید: ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱

فرم ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ورود به مدارس تیزهوشان از طریق شرکت در آزمونی می باشد که مرکز سنجش و پذیرش استعدادهای درخشان برگزار می نماید. این آزمون در مقاطع تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می گردد و نام نویسی در آن به صورت اینترنتی انجام می شود.

داوطلبانی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان را در مقطع هفتم دارند، بایستی که جهت ثبت نام اینترنی به سایت مراجعه کنند و داوطلبانی هم که قصد ورود به مدارس تیزهوشان را در مقطع دهم دارند، بایستی که جهت ثبت نام اینترنی به درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی مراجعه کنند.


بخوانید: نحوه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱


[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانتل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]