نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سه شنبه 24 اسفند 1400
10:59
دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان شرقی برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت namatest.ir مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع:‌ نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی

نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲



[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سه شنبه 24 اسفند 1400
10:53
دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم تهران برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” azmoon.tehranedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران

نتایج آزمون نمونه دولتی تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲



[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سه شنبه 24 اسفند 1400
10:47
دانتل

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ پایه نهم به دهم هر ساله از سوی آموزش و پرورش اعلام و برگزار می شود. تمامی دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی را دارند، بایستی ضمن تکمیل فرم اینترنتی مربوط به ثبت نام نمونه دولتی در تاریخ های اعلام شده نیز در جلسه این آزمون حضور داشته باشند. داوطلبان چند روز قبل از برگزاری آزمون باید به سایت نمونه‌دولتی استانی خود مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. به همین منظور در ادامه این مطلب به زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 می‌پردازیم.

منبع: زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲



[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مدارک ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

سه شنبه 24 اسفند 1400
10:43
دانتل

مدارک ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ چیست؟ دانشگاه جامع علمی کاربردی به دلیل اینکه تمامی رشته های خود را به صورت بدون آزمون در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ارائه می دهد، در میان متقاضیان مخصوصا شاغلین طرفداران خاص خود را دارد. متقاضیان در زمان ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه ها، مراحل ثبت نام خود را طی کنند. یکی از مراحل ثبت نام ارسال مدارک و اطلاعات لازم می باشد که داوطلبان بایستی از این مدارک مطلع باشند و از پیش آماده کنند تا در طول ثبت نام خود با مشکلی مواجه نشوند. در ادامه مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1401 را نام برده ایم.

منبع: مدارک ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

مدارک ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱



[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402

سه شنبه 24 اسفند 1400
10:37
دانتل

تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ توسط آ«وزش و پرورش اعلام می شود. ورود به مدارس نمونه دولتی تحت شرایط خاصی صورت می‌گیرد به طوری که در مقطع ششم داوطلبان بایستی با مراجعه حضوری و پذیرش براساس سوابق تحصیلی ه یکی از این مدارس مراجعه کنند و در جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی خود اقدام کنند. در مقطع دهم نیز با شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم و کسب قبولی در این آزمون وارد این مدارس شوند. در راستای همین توضیحات و به منظور راهنمایی بیشتر متقاضیان تحصیل در مدارس نمونه دولتی، در ادامه این مطالب اطلاعاتی پیرامون زمان و تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 ارائه کرده ایم.

منبع:‌ تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی 1401

تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402



[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۱

دوشنبه 23 اسفند 1400
10:55
دانتل

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ در دفترچه راهنما ثبت نام درج شده است. با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی از سوی سازمان سنجش، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری 1401 در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. این دفترچه شامل تمام کد رشته محل هایی است که بصورت بدون کنکور و صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد. علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری شامل دوره های روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیر انتفاعی و پردیس خودگردان می توانند رشته های بدون کنکور ارائه شده را مشاهده و اقدام به انتخاب رشته کنند.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱



[ بازدید : 106 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

دوشنبه 23 اسفند 1400
10:50
دانتل

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ همزمان با آغاز نام نویسی در سایت سازمان سنجش منتشر می شود. این دانشگاه برای دو مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند. سنجش و پذیرش دانشگاه علمی‌کاربردی به شکل بدون کنکور و براساس امتیازاتی است که داوطلبان در طول تحصیل خود کسب کرده‌اند. متقاضیان برای اینکه از جزئیات ورود به دانشگاه علمی‌کاربردی آگاه شوند، می‌بایست اقدام به دریافت و دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 1401 کنند.

منبع: دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱



[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دوشنبه 23 اسفند 1400
10:46
دانتل

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در تاریخ 27 خرداد ماه می باشد. متقاضیانی که در زمان مقرر و در فروردین ماه اقدام به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی خود کرده اند، می توانند در تاریخ اعلام شده جهت برگزاری آزمون تیز هوشان نهم به دهم ابتدا از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند و سپس در جلسه آزمون حضور پیدا کنند. در ادامه همراه ما باشید تا از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 مطلع شویم.

منبع: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم



[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱

دوشنبه 23 اسفند 1400
10:42
دانتل

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ هر ساله از طریق دفترچه راهنما در سایت سازمان‌سنجش منتشر می‌شود. از آنجا که زمان دقیقی برای نام‌نویسی وجود ندارد، داوطلبان رشته های بدون آزمون دانشگاه‌های پیام نور باید به طور مرتب برای ورودی نیمسال اول (مهر) در مرداد ماه و برای نیمسال دوم (بهمن) در ماه های آذر و دی اخبار مربوط به شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور را دنبال کنند. در این راستا موسسه دانتل کو به طور منظم اطلاعات مربوط به زمان‌و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401 را در ادامه این مقاله و سایر مقالات این سایت نشر می‌دهد. همچنین می‌توانید در کانال تلگرامی مجموعه دانتل کو عضو شده و از آخرین اخبار دانشگاه‌های بدون آزمون اطلاع کسب کنید.

منبع: شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور



[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دوشنبه 23 اسفند 1400
10:37
دانتل

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از طریق سامانه سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان امکان پذیر می باشد. متقاضیان باید چند روز قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم (زمان برگزاری آزمون 26 خرداد ماه می باشد) به صورت اینترنتی اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایند تا بتوانند در جلسه آزمون حضور پیدا کنند. کارت آزمون تیز هوشان هفتم شامل مشخصات فردی داوطلب است و از آن به عنوان مدرکی جهت تشخیص هویت و شناسایی شرکت کننده استفاده می شود. در ادامه ضمن پرداختن به زمان انتشار، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را نیز ارائه کرده ایم.

منبع: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم



[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانتل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]