ثبت نام مدارس شاهد آبادان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دوشنبه 29 اسفند 1401
10:51
دانتل

ثبت نام مدارس شاهد آبادان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ همزمان با دیگر مدارس شاهد در سراسر کشور از طریق سایت پادا pada.medu.ir انجام می شود. برای ورود به مدارس شاهد هیچ آزمونی برگزار نمی شود اما دانش آموزان و علاقه مندان به تحصیل در مدارس شاهد، در پایه های اول ابتدایی، هفتم (متوسطه اول) و دهم (متوسطه دوم) باید از طریق سایت پادا پیش ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند. ثبت نام میان پایه ها در مدارس شاهد نیز به صورت حضوری و با مراجعه به مدرسه شاهد مورد نظر امکان پذیر است. در ادامه این مطلب اطلاعات جامعی از ثبت نام شاهد آبادان 1402 – 1403 ارائه کرده ایم.

منبع: ثبت نام مدارس شاهد آبادان



[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شرایط تغییر رشته‌ از مهندسی شیمی به صنایع

دوشنبه 29 اسفند 1401
10:44
دانتل

شرایط تغییر رشته‌ از مهندسی شیمی به صنایع چیست؟ تمامی دانشجویانی که در رشته‌ مهندسی شیمی در مقطع کارشناسی در حال تحصیل هستند، در صورتی که دارای برخی شرایط و ضوابط باشند، می توانند نسبت به تغییر رشته‌ در این مقطع اقدام کنند. اما دانشجویان باید در نظر داشته‌ باشند که تغییر رشته‌ دادن‌ از رشته‌ مهندسی شیمی و ورود به رشته‌ صنایع نیازمند داشتن برخی شرایط می باشد. از مهم ترین این شرایط می توان به گذراندن حداقل یک ششم و حداکثر دو سوم واحدهای دوره کارشناسی و همینطور موافقت دانشگاه مبداء و مقصد اشاره کرد. اگر مایل هستید از شرایط و نحوه تغییر رشته‌ از مهندسی شیمی به صنایع مطلع شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.



[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ویرایش انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۲

دوشنبه 29 اسفند 1401
10:39
دانتل

ویرایش انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۲ در چه زمانی امکان پذیر است؟ پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری داوطلبان در صورت مجاز بودن در کارنامه اولیه و رتبه ای که کسب کرده اند می توانند در در محله انتخاب رشته شرکت کنند. سازمان سنجش این امکان را برای داوطلبان فراهم آورده که در صورت تمایل کدرشته محل های انتخابی خود را حذف یا اضافه کننند و حتی ترتیب اولویت بندی کدرشته ها تغییر دهند. در ادامه این مقاله به بررسی زمان و نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری 1402 خواهیم پرداخت.

منبع: ویرایش انتخاب رشته آزمون دکتری



[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر ۱۴۰۲

دوشنبه 29 اسفند 1401
10:35
دانتل

دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر ۱۴۰۲ از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر است. داوطلبان کنکور هنر که پس از دریافت نتایج اولیه خود مطابق کارنامه اولیه، مجاز به انتخاب‌رشته در دوره های مختلف دانشگاه های سراسری شامل روزانه، نویت دوم، پردیس خودگردان، غیرانتفاعی، پیام نور و دوره مجازی هستند، باید در زمان های اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به سایت sanjesh.org مراجعه کنند و وارد مرحله انتخاب‌رشته شوند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید چراکه ضمن ارائه توضیحات در مورد زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر 1402 لینک دانلود آن را نیز قرار داده ایم.

منبع: دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر



[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شرایط تغییر رشته‌ از مهندسی شیمی به مدیریت

دوشنبه 29 اسفند 1401
10:30
دانتل

شرایط تغییر رشته‌ از مهندسی شیمی به مدیریت چیست؟ تمامی دانشجویانی که در رشته‌ مهندسی شیمی در مقطع کارشناسی در حال تحصیل هستند، در صورتی که دارای برخی شرایط و ضوابط باشند، می توانند نسبت به تغییر رشته‌ در این مقطع اقدام کنند. اما دانشجویان باید در نظر داشته‌ باشند که تغییر رشته‌ دادن‌ از رشته‌ مهندسی شیمی و ورود به رشته‌ مدیریت نیازمند داشتن برخی شرایط می باشد. از مهم ترین این شرایط می توان به گذراندن حداقل یک ششم و حداکثر دو سوم واحدهای دوره کارشناسی و همینطور موافقت دانشگاه مبداء و مقصد اشاره کرد. اگر مایل هستید از شرایط و نحوه تغییر رشته‌ از مهندسی شیمی به مدیریت مطلع شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.



[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شرایط تغییر رشته‌ از مهندسی شیمی به حقوق

دوشنبه 29 اسفند 1401
10:25
دانتل

شرایط تغییر رشته‌ از مهندسی شیمی به حقوق چیست؟ تمامی دانشجویانی که در رشته‌ مهندسی شیمی در مقطع کارشناسی در حال تحصیل هستند، در صورتی که دارای برخی شرایط و ضوابط باشند، می توانند نسبت به تغییر رشته‌ در این مقطع اقدام کنند. اما دانشجویان باید در نظر داشته‌ باشند که تغییر رشته‌ دادن‌ از رشته‌ مهندسی شیمی و ورود به رشته‌ حقوق نیازمند داشتن برخی شرایط می باشد. از مهم ترین این شرایط می توان به گذراندن حداقل یک ششم و حداکثر دو سوم واحدهای دوره کارشناسی و همینطور موافقت دانشگاه مبداء و مقصد اشاره کرد. اگر مایل هستید از شرایط و نحوه تغییر رشته‌ از مهندسی شیمی به حقوق مطلع شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.



[ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شرایط تغییر رشته‌ از مهندسی معماری به برق

دوشنبه 29 اسفند 1401
0:24
دانتل

شرایط تغییر رشته‌ از مهندسی معماری به برق چیست؟ تمامی دانشجویانی که در رشته‌ مهندسی معماری در مقطع کارشناسی در حال تحصیل هستند، در صورتی که دارای برخی شرایط و ضوابط باشند، می توانند نسبت به تغییر رشته‌ در این مقطع اقدام کنند. اما دانشجویان باید در نظر داشته‌ باشند که تغییر رشته‌ دادن‌ از رشته‌ مهندسی معماری و ورود به رشته‌ برق نیازمند داشتن برخی شرایط می باشد. از مهم ترین این شرایط می توان به گذراندن حداقل یک ششم و حداکثر دو سوم واحدهای دوره کارشناسی و همینطور موافقت دانشگاه مبداء و مقصد اشاره کرد. اگر مایل هستید از شرایط و نحوه تغییر رشته‌ از مهندسی معماری به برق مطلع شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.



[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شرایط تغییر رشته‌ از مهندسی شیمی به برق

دوشنبه 29 اسفند 1401
0:17
دانتل

شرایط تغییر رشته‌ از مهندسی شیمی به برق چیست؟ تمامی دانشجویانی که در رشته‌ مهندسی شیمی در مقطع کارشناسی در حال تحصیل هستند، در صورتی که دارای برخی شرایط و ضوابط باشند، می توانند نسبت به تغییر رشته‌ در این مقطع اقدام کنند. اما دانشجویان باید در نظر داشته‌ باشند که تغییر رشته‌ دادن‌ از رشته‌ مهندسی شیمی و ورود به رشته‌ برق نیازمند داشتن برخی شرایط می باشد. از مهم ترین این شرایط می توان به گذراندن حداقل یک ششم و حداکثر دو سوم واحدهای دوره کارشناسی و همینطور موافقت دانشگاه مبداء و مقصد اشاره کرد. اگر مایل هستید از شرایط و نحوه تغییر رشته‌ از مهندسی شیمی به برق مطلع شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.



[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شرایط تغییر رشته‌ از مهندسی شیمی به مکانیک

دوشنبه 29 اسفند 1401
0:10
دانتل

شرایط تغییر رشته‌ از مهندسی شیمی به مکانیک چیست؟ تمامی دانشجویانی که در رشته‌ مهندسی شیمی در مقطع کارشناسی در حال تحصیل هستند، در صورتی که دارای برخی شرایط و ضوابط باشند، می توانند نسبت به تغییر رشته‌ در این مقطع اقدام کنند. اما دانشجویان باید در نظر داشته‌ باشند که تغییر رشته‌ دادن‌ از رشته‌ مهندسی شیمی و ورود به رشته‌ مکانیک نیازمند داشتن برخی شرایط می باشد. از مهم ترین این شرایط می توان به گذراندن حداقل یک ششم و حداکثر دو سوم واحدهای دوره کارشناسی و همینطور موافقت دانشگاه مبداء و مقصد اشاره کرد. اگر مایل هستید از شرایط و نحوه تغییر رشته‌ از مهندسی شیمی به مکانیک مطلع شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.



[ بازدید : 43 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شرایط تغییر رشته‌ از مهندسی شیمی به کامپیوتر

دوشنبه 29 اسفند 1401
0:04
دانتل

شرایط تغییر رشته‌ از مهندسی شیمی به کامپیوتر چیست؟ تمامی دانشجویانی که در رشته‌ مهندسی شیمی در مقطع کارشناسی در حال تحصیل هستند، در صورتی که دارای برخی شرایط و ضوابط باشند، می توانند نسبت به تغییر رشته‌ در این مقطع اقدام کنند. اما دانشجویان باید در نظر داشته‌ باشند که تغییر رشته‌ دادن‌ از رشته‌ مهندسی شیمی و ورود به رشته‌ کامپیوتر نیازمند داشتن برخی شرایط می باشد. از مهم ترین این شرایط می توان به گذراندن حداقل یک ششم و حداکثر دو سوم واحدهای دوره کارشناسی و همینطور موافقت دانشگاه مبداء و مقصد اشاره کرد. اگر مایل هستید از شرایط و نحوه تغییر رشته‌ از مهندسی شیمی به کامپیوتر مطلع شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.



[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانتل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]